vrijdag 1 februari 2013

Feeling hot, hot, hot

In navolging van de vele pins die ik erover zag voorbij komen op Pinterest, maakte ik vanmiddag een warmtekussen voor Thijs. Ik nam een restje stof van zijn quilt, mengde wat rijst met lavendelolie en een kwartier later hadden we een warmtekussentje.
Tot zover het succesverhaal. Het lapje is scheef (want het laatste restje en viel wegens het formaat niks meer aan te knippen), de lavendelolie bezorgt ons hoofdpijn (want uit het tuincentrum en dus te chemisch) en de rijst gaf me kippenvel (want er kwam een knots van een zilverVIS uit de verpakking rennen - en ik de zak pas vanochtend gekocht!). Het ding wordt wel lekker snel warm, maar in hetzelfde tempo koelt het ook weer af. Ik loop straks maar even naar de winkel voor wat kruiken...

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet helemaal naar je zin ging!!! Zilvervisjes daar houden we er niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is Thijs een koukleum of ziek? Wel een leuk stofje.... @

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getver, een zilvervis! Zou voor mij ook reden zijn om het ding heel ver weg in de vuilnisbak (buiten!) te gooien!
    Vind je kussentje wel leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen