zaterdag 22 maart 2014

Gymtas

Een tijd geleden maakte ik een gymtas voor Thijs. Daar was hij heel tevreden mee. De tas zat nog goed in elkaar en had nog jaren meegekund. Ware het niet dat mijn lieve zoon zijn complete rugzak met daarin zijn (gevulde) gymtas is kwijtgeraakt op school. Het is mij een raadsel hoe zoiets kan, maar 8-jarige jongetjes hebben schijnbaar bijzondere gaven op dit gebied.

Omdat de tas na verwoede zoektochten niet opdook, moest er een nieuwe komen. Ik vroeg aan zoonlief wat zijn wensen waren, maar die waren simpel: precies dezelfde gymtas moest er komen.
Het denim stofje dat ik eerder gebruikte had ik niet meer liggen, dus het werd een effen blauwe. En de voering kreeg een klein ruitje in plaats van een grote. Maar voor de rest is ie helemaal hetzelfde.
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want een week nadat zoonlief zijn nieuwe tas in gebruik nam, dook de oude op wonderbaarlijke wijze ook weer op. Dus nu heeft hij er twee. Nou ja, je weet maar nooit...

4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk, maar dat flokken van die letters en zo is natuurlijk een rotwerkje....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het erg meevallen deze keer. Afbeelding en tekst in een keer goed uitgeprint en daarna met een heel puntig schaartje uitgeknipt.

      Verwijderen
  2. Heel leuk, knap werk met die letters!

    BeantwoordenVerwijderen