zondag 21 augustus 2011

Mijn eerste werkstukje met de nieuwe naaimachine

Het eindresultaat
Het kon natuurlijk niet lang uitblijven, mijn eerste werkstukje met de nieuwe naaimachine. Men neme:
een oud spijkerbroekje met gaten in de knie, een paar repen stof, een lockmachine en een nieuwe naaimachine. En dan krijg je in één middagje dit:


De naaimachine ging met een verbazingwekkend gemak door de dikke lagen stof heen (dikke achternaad in jeansstof met daarop 3 lagen ruches). Het meeste werk was nog om de rimpelstrook goed te krijgen omdat mijn draad elke keer brak tijdens het rimpelen. Ben erg benieuwd wat de kleine jongedame er morgen van vindt!


Rolzoompje met de lockmachine






Nu maar bedenken wat mijn nieuwe projectje gaat worden. Heb de lappen die ik gisteren heb gekocht allemaal gewassen vandaag en ik heb ook nog een hoop leuke patronen gevonden, dus genoeg dingen om uit te kiezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten