zaterdag 20 augustus 2011

Tsjonge

Zo zit je te klagen over je naaimachine, zo ben je de eigenaar van een gloednieuwe supersonische Pfaff Ambition 1.0.
Het is een lang (en wazig) verhaal, maar het komt erop neer dat ik gisteren 'even' ter orientatie met mijn moeder ging kijken bij een naaimachinewinkel, zij daar opeens meedeelde dat ik een nieuwe naaimachine van haar kreeg, we daar besloten een Husqvarna Emerald 118 te kopen, ik thuisgekomen spijt kreeg en tot diep in de nacht heb zitten Googlen en vanochtend terug gegaan ben naar de winkel en vanmiddag in het bezit was van een nieuwe machine.
Vers uit de doos
De doos zelf kwam ook nog van pas

Hij is werkelijk fantastisch, zoveel mogelijkheden! Vanmiddag heb ik er natuurlijk al lekker mee zitten spelen. Vooral de siersteken geprobeerd en zo. Wat leuk allemaal! En wat doet ie het goed! Ik kan echt niet wachten tot ik ermee aan de slag kan!

Een kleine selectie van de steken
Op de terugweg van de winkel heb ik ook nog even een rondje stoffenmarkt gedaan. Dat leverde een flinke buit op, dus voorlopig genoeg materiaal om de nieuwe machine op los te laten!

De buit

1 opmerking: