maandag 3 oktober 2011

Genieten

De buit
Wat een heerlijk weekend was het!
Zaterdag heb ik me eerst even creatief mogen uitleven. Ik heb de kinders 's ochtends in de auto geprakt en ben naar Hilversum gereden. Een win-win-situatie want: omi en kleinkinderen blij om elkaar te zien en ik kon even in mijn eentje los in de stoffenwinkel. Zoals gewoonlijk hadden ze bij Van der Lee weer veel leuke stoffen voor weinig geld, dus ik heb me lekker uitgeleefd. Daarna ook naastgelegen fourniturenwinkel en DC Stoffen bezocht. De buit was dan ook aanzienlijk. Ook bleek de doos met kantjes en bandjes van omi zeer goed gevuld, dus ik kan weer even voort.


Zondag hebben we ons heerlijk uitgeleefd in het bos. Met deze weersomstandigheden in oktober móet je natuurlijk wel gewoon naar buiten toe. Het was heerlijk toeven in de Lage Vuursche. En niet eens zo idioot druk als ik verwacht had. We hadden ons deze keer goed voorbereid: hapjes, drankjes, picknickkleedje, voetbal en aanverwante artikelen mee. Wel even wennen, de vorige keer hadden we nog een kinderwagen bij ons om al die meuk in te stoppen, maar nu moest het toch echt zelf getild worden. Ai.
Een goede samenvatting van de dag: balletje trappen en
boompje klimmen

Floddertje













Ook de jaarlijkse boomfoto is weer gemaakt



 's Avonds was het dan eindelijk zover: ik ben voor het eerst aan de slag gegaan in mijn werkkamer! Woensdag begint de kinderboekenweek en de kinderen mogen verkleed als prins of prinses naar school komen. Nou hadden we geen prinsenpak in de kast hangen (goh), maar met een beetje creativiteit van mijn kant lukte het om een politiepak om te bouwen tot heus prinsenpak. Wat dan ook weer prachtig in het Prinsjesdagverhaal past. Thijs was er in ieder geval dolblij mee!
Het pak van Prins Thijs Willem I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten