dinsdag 3 april 2012

Rugbyshirt

Het was even puzzelen, dat rugbyshirt. Hoe een shirt in elkaar moet snap ik nog wel, maar zo'n polokraagje? Knippie was weer eens niet duidelijk. Gelukkig vond ik eerder op internet diverse tutorials en toen ik er eenmaal voor ging zitten, bleek het helemaal niet zo ingewikkeld. In een half dagje maakte ik het shirt uiteindelijk af.
Deze keer deed ik dat niet op de lockmachine, want ik kon geen bijpassend garen vinden. Dat gaf me wel de kans om eens de stretchsteek op mijn naaimachine uit te proberen. Wat een uitvinding! Zelden maakte ik een werkje met zulke mooie naden. Ik ben dan ook best trots op het eindresultaat.

De nieuwe eigenaar is alleen nog niet tevreden. Hij wil er nog een embleem op. Het liefst een vlag. Van een rugby-land. De kleur groen van de trui schreeuwt eigenlijk om een Ierse vlag, maar Thijs wil graag de vlag van Wales. Oh jee, en dat met een Schotland-fan als vader...

3 opmerkingen:

  1. Heel professioneel geworden!!! En nu nog de vlag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er supersjiek uit hoor! Ik zou nog hevig terugschrikken voor een shirt als dit. Gelukkig heb ik nog een paar jaar voor iemand er eventueel om vraagt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er geweldig, je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt. Mooi hoor. @

    BeantwoordenVerwijderen