dinsdag 2 april 2013

Bloglovin'

Mijn ochtenden verlopen meestal volgens een vast patroon. Als ik de kinderen op school afgeleverd heb, ga ik even lekker zitten met een kopje thee of koffie en dan gaat de laptop aan. En vervolgens loop ik alle nieuwe blogposts door van de mensen die ik volg. Dat is best een tijdrovende bezigheid. Want welke heb ik al gezien en welke nog niet? Ik lees er namelijk ook nog weleens eentje op de iPad of telefoon.

Op diverse websites zag ik al dat er een handigere manier bestaat om blogs te volgen: namelijk Bloglovin'. Die houdt een lijst bij met alle blogs die je volgt en je kunt er meteen eens stuk lezen en een een plaatje zien. En dan kun je markeren of je hem al gelezen hebt of nog niet. Zo mis je nooit meer iets en hoef je ook niet steeds die lange lijst door te spitten, op zoek naar nieuwe posts.


Ook ik ben nu te volgen via Bloglovin'. Ik zou zeggen, probeer het eens uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten