dinsdag 9 november 2010

Getrouwd!


Heb even niks van mij laten horen, maar ik had het druk met andere zaken: op 29 oktober zijn we getrouwd! Het was een geweldige dag. Alles liep zoals we gehoopt hadden, het weer zat mee, het was gezellig en het belangrijkste: het is ons allebei gelukt om luid en duidelijk 'Ja!' te zeggen. Dus we zijn nu officieel Meneer en Mevrouw.
Bruidsmeisje Floortje was dolblij met haar jurk en ik heb er dan ook veel complimentjes voor gekregen.


Moeder en dochter
   
Zie hier het gelukkige bruidspaar met blije dochter (zoon was minder blij en wenste niet op foto's te verschijnen die dag).























Het was een creatieve aangelegenheid, dat trouwen, want naast het jurkje van Floortje heb ik ook nog de taart zelf gemaakt. Had me heilig voorgenomen dat niet te doen wegens stress etc., maar ja, het creatieve bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan he...

Hier was de taart nog 'in aanbouw', vandaar de rommelige achtergrond ;-)


Voor het trouwen ook nog even aan de slag geweest voor de school van Thijs. De juf had gevraagd of ik kabouterpakjes wilde maken voor in de speelhoek. Dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen. Ik heb dus drie capejes met bijbehorende puntmutsjes gemaakt. En natuurlijk ook nog twee voor mijn eigen kaboutertjes, want ik had flink stof over. Helaas de foto's nog niet van de camera gehaald, dus bewijsmateriaal volgt in een volgende post.

Mijn nieuwste projectje is een verjaardagscadeautje voor Floortje. Die is ineens helemaal gek op haar babypop. Maar baby heeft nog niet zoveel kleertjes. En laat mama nou heel veel restjes stof over hebben... dus ik ben nu heerlijk poppenkleertjes aan het fröbelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten