donderdag 18 augustus 2011

Oh ja, dat had ik ook nog gemaakt!

Bij het teruglezen van mijn blogs bedacht ik mij opeens dat ik van een hele hoop projectjes nog had beloofd foto’s te plaatsen. En ook waren er nog wat projectjes die ik alweer helemaal vergeten was. Dus bij deze.



Als eerste kwam ik nog wat betere foto’s tegen van de bruidsmeisjes-Elodie. Ons charmante modelletje vond het helemaal geweldig, ze bleef maar zwieren en zwaaien en poseren voor de camera.
Toch jammer dat er na de bruiloft geen gelegenheden meer zijn geweest om hem te dragen...
Voor de klas van Thijs heb ik 3 kabouterpakjes gemaakt. Omdat ze er zo leuk mee speelden heb ik er later ook nog twee voor thuis gemaakt. De ene gevoerd met een groen ruitje, de andere met een rood stippeltje. Aan de muts had ik belletjes gemaakt, maar die waren te scherp en sneden steeds hun eigen draadjes door. Uiteindelijk heb ik die maar vervangen door pompoms.












Dan was er nog de pop van Floortje die voor de verjaardag van F. Een nieuwe outfit kreeg. Was nog best lastig om het netjes in elkaar te krijgen. Wat een gepriegel. Maar goed, uiteindelijk heeft het poppekind een jasje gekregen (volledig gevoerd en ook binnenstebuiten te dragen), een t-shirt en een broek.
Later heb ik ook nog een jurkje gemaakt, een beetje zoals de ‘Hollandse’ tuniek van Floortje, maar daar heb ik geen foto van.


Om in het Hollandse thema te blijven... Ik kreeg een nieuwe telefoon, maar had nog geen beschermhoesje. De levering van het hoesje duurde vrij lang en voor de tussentijd moest er dus een oplossing komen. Ik had nog een berg Hollandse stofjes liggen en in een uurtje is toen een leuk telefoonhoesje ontstaan. Uiteindelijk heb ik hem weinig gebruikt omdat ik het niet handig vond om mijn telefoon steeds uit het zakje te moeten halen, maar het is toch wel een leuk tasje geworden, al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten