maandag 12 september 2011

Even een pauze

Het is de laatste tijd even niet van frutselen en fröbelen gekomen. Ik ben druk bezig geweest met mijn Marktplaatsproject. Met succes, mag ik wel zeggen, want een groot deel van de spullen is al verkocht. Maar de bijkomende administratie en het bijbehorende constante geschuif met de spullen slokte behoorlijk wat tijd op. In mijn hoofd heb ik al helemaal hoe de nieuwe werkkamer moet gaan worden, en dat maakt de oude situatie (veel gesleep met machines) nou niet bepaald uitnodigend. Ik zou zó graag op mijn nieuwe stekkie aan de slag gaan!
Tel daarbij op de nog steeds voortdurende zoektocht naar een baan (en naar mezelf) en dan lijkt al dat gehobby opeens zo... nutteloos. Terwijl het eigenlijk ook wel een lekkere afleiding is. Nou ja, zoals ze in Zuid-Afrika zeggen 'alles sal reg kom'. En daar moeten we dan maar op vertrouwen.

Ondertussen ben ik nog wel met een klein projectje bezig, maar dat is nog Top Secret. Een vriendinnetje van me is hoogzwanger en ik ben natuurlijk wat leuks aan het frutselen voor de kleine. Het wordt érg leuk, al zeg ik het zelf, maar het is nog Geheim en ik kan het dus nog niet posten. Wordt vervolgd dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten