dinsdag 13 september 2011

Home makeover

De lamp waar het allemaal mee begon
Het begon allemaal vanochtend, toen ik op zolder een lampenvoet vond. Een hele leuke, die ik waarschijnlijk van mijn moeder gekregen heb toen zij ging verhuizen. Er zat geen kapje bij, maar daar viel wel wat op te verzinnen. Ik had er ook niet echt een tafeltje voor, maar ook daar was wel wat op te verzinnen. Tafeltje gevonden, maar dan moest de bank wat opschuiven, en dan stond het andere tafeltje niet meer zo lekker... Uiteindelijk resulteerde het in een ware stoelendans. En nog was ik niet helemaal happy.

Zomaar een knus hoekje
En toen was daar Mijn Moeder. Met een nimmer uitgeputte voorraad aan spulletjes in haar berging. Dus zij laadde alles in de auto en kwam bepakt en bezakt hierheen. Het leek wel een Home Makeover-programma, net als op tv. Er kwam een vaasje hier, een kaarsje daar, een denneappeltje zus en een schaaltje zo. Toen nog even langs de bloemist voor wat takken, een paar (nep)bloemen en een plantje et voilá: de woonkamer kan zo in een woonmagazine. (Moet je alleen niet in het donker met je telefoon de foto's maken...)
Hoekje in de keuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten