zaterdag 17 september 2011

Mo de Bouwer, deel III

De kast met naaispulletjes
Na al het voorwerk van gisteren kon ik het vandaag natuurlijk niet laten om verder te gaan met mijn werkplek. Ik ben er vannacht zelfs een paar keer van wakker geworden, omdat me elke keer weer een goed idee te binnen schoot. Er was nog flink wat werk te doen, dus zo snel ik kon ben ik aan de slag gegaan.


Twee grote bureaus voor naaimachine
en locker



Eerst al het te koop staande babyspul op de gang gezet, zodat de grote kasten naar de andere hoek konden.Toen de kasten ingeruimd, daarna de overgebleven troep uitgezocht en gesorteerd. Manlief heeft het vamiddag gelijk naar de vuilstort gebracht, dus da's ook weer weg.
Toen beneden wat gaan schuiven en ruimte gemaakt. Daarna een kast gemaakt in die kamer voor de administratie. En toen kon eindelijk het naaispul naar boven.

Het lijkt zo heel klein, maar bij elkaar
is het bijna zo'n 3 m aan tafel


Ik heb nu een hele grote kast, met zeeën aan ruimte voor alle benodigdheden. De kast lijkt al aardig vol, maar driekwart van de dozen is nog leeg. Dus aardig wat ruimte voor groei!

Met de rommelige hoek achterin ben ik nog niet helemaal tevreden. Misschien maak ik er nog een gordijn voor of zo. Bij de nu nog lege muur komt een slaapbank, zodat de kinderen lekker bij me kunnen komen zitten als ik bezig ben. Of omi kan komen logeren. En het kan ook nog wel wat knusser met een plantje, een schilderijtje, of iets dergelijks. En natuurlijk moet er eigenlijk ook nog geschilderd worden, maar dat laat ik voorlopig nog even zitten. Even teveel gedoe.

Deze hoek is me nog te rommelig,
misschien nog een gordijn ervoor?
Morgen nog even dweilen en de tafels grondig schoonmaken en hopelijk heb ik dan snel tijd voor mijn eerste projectje in de nieuwe kamer!
(En misschien ook maar betere foto's maken met mijn andere toestel, want het formaat van de kamer komt zo helemaal niet over als de zee van ruimte die het nu is!)

Vanavond maar weer even verder met het haakwerkje. Heb het gisteren af gemaakt, maar nu moet er nog gevuld en gepimpt worden. Heb ik gelijk een reden om éven naar boven te lopen om de spullen te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten