donderdag 20 september 2012

Een Zsazsatje

Ik deed weer eens een Zsazsatje. Een supersnelle deze keer. Tussen het moment van bedenken en de afronding zat nog geen anderhalf uur. En daar zat nog een telefoongesprek tussendoor ook.

Ik koos voor de meest simpele versie: een A-lijn met een tailleband van boordstof. Ritsen en knopen zijn aan dochterlief toch niet besteed, die vindt eigenlijk niks lekker zitten. Of ze deze rok wél lekker vindt zitten weet ik nog niet. Maar ze vond hem wel héél mooi. En daar doen we het voor he.

Met excuses voor de beroerde foto. Het seizoen van
de onderbelichte foto's is helaas weer aangebroken.

Na een periode van relatieve non-creativiteit borrelt het weer bij mij. Ik heb een flink aantal projecten in mijn hoofd zitten. De stoffen zijn ook al in huis, dus er is weinig om me te weerhouden. Twee tricot jurken (moet alleen nog bedenken wel patroon ik daarvoor ga gebruiken) en een rokje voor mezelf. Wat t-shirts, een rokje en een jurk voor Floortje. Met die laatste ga ik beginnen. De stoffen heb ik al uitgezocht. En het patroon, Abacadabra 75, kan elk moment op de deurmat vallen. Nu nog tijd vinden. Zouden ze dat ook per post leveren?

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden! Ik kan het morgen met eigen ogen bekijken!!!
    Als ik nog een meisje van 5 was, had ik die rok beslist willen hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk, tijd kun je zelfs via het internet bestellen...... Even HEEL goed zoeken. @

    BeantwoordenVerwijderen