maandag 18 maart 2013

Craft room

In mijn vorige post zei ik het al: ik was ietwat ontevreden over mijn werkkamer. En als het jeukt moet je krabben. En wel meteen. Gelukkig is mijn moeder wat dat betreft net zo maf als ik, dus na een avondje kwijlen bij craft rooms op Pinterest, togen wij een dag later met de kinderen in het kielzog naar De Blauwe Winkel. (U waarschijnlijk beter bekend als 'IKEA'.) We kochten eigenlijk alleen twee nieuwe tafelbladen en een paar pootjes, want de rest recykleerden we. Make do and mend, weet u nog? Twee bestaande ladenblokken kregen pootjes en daarop kwamen de nieuwe werkbladen. 3 meter werkblad in totaal. Lucky me!

En zo werd mijn craft room precies wat ik voor ogen had: een lichte werkplek, met vooral véél ruimte.



Inmiddels rolde het eerste project in deze opgeruimde kamer al van de band: een lente-achtig Zszsa-rokje. Maar daarover morgen meer.

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk lichte ruimte. En weet je wat ik geniaal vind, het hangsysteem aan de muur met die haakjes, zo hoef je nooit meer naar je schaar te zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook handig: zo zijn die scharen en andere spulletjes fijn buiten handbereik van kleine handjes. :-)

      Verwijderen
  2. Monique wat ziet dit er geweldig uit ! En ook zo georganiseerd zoals je moeder dat ook zo goed kan. Heerlijk zo'n werkkamer; ik heb iets vergelijkbaars. Zalig. @

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In vergelijking met mijn moeder voel ik me altijd een enorme sloddervos, haha. Maar idd, dat organiseren zit wel een beetje in ons bloed geloof ik.

      Verwijderen
  3. Dus ik ben een maffe moeder....hm..
    Het is geweldig leuk geworden,hé?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er echt heel blij mee! :-) En een beetje maf is niet erg toch? ;-)

      Verwijderen
  4. Nee, natuurlijk niet, misschien zelfs erg leuk !?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo dat ziet er lekker uit!! Lekker zo'n moeder die helpen!!
    En het is er ook zo lekker licht!!

    Best jaloers... hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaahh..3(!) meter werkblad...zalig! Ziet er goed uit,heerlijk zo samen aanpakken!
    En nu lekker craften...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww dit is echt geweldig!
    Dat er maar veel moois uit je kamertje tevoorschijn mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen